Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Tłumacz polskiego języka migowego

"Logo Migam — stylizowany motyl złożony z kolorowych kształtów w odcieniach niebieskiego, zielonego, żółtego i pomarańczowego obok napisu Migam"

Potrzebujesz tłumacza języka migowego podczas załatwiania sprawy w banku, przyjdź do nas.

W Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej zadbaliśmy o to, abyś mógł wygodnie załatwić swoje sprawy – również wtedy, gdy komunikujesz się w polskim języku migowym (PJM).
Dzięki współpracy z firmą Migam, oferujemy bezpłatną usługę tłumacza PJM – dostępną zarówno podczas wizyty w oddziale, jak i w kontakcie z infolinią.

 

 

Dlaczego warto

  • Usługa jest bezpłatna

  • Nie wymaga rejestracji ani aplikacji

  • Masz tłumacza na żywo – zawsze, gdy potrzebujesz

  • Załatwisz sprawy samodzielnie i wygodnie

Kiedy możesz się połączyć z tłumaczem?

  • Na infolinii codziennie, w godzinach 8:00–20:00
  • W oddziale, w godzinach 8:00–16:00

Jak to działa?

Kliknij ikonę migających rąk, dostępną w prawym dolnym rogu naszej strony, a następnie wybierz odpowiedni sposób połączenia. Do wyboru masz dwa warianty.

Połącz się z tłumaczem i doradcą – przez infolinię

Chcesz porozmawiać z naszym doradcą, ale potrzebujesz tłumacza PJM?

  • Wybierz wariant „Tłumacz PJM na infolinii”
  • Wyraź zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu
  • Poczekaj na połączenie wideo z tłumaczem PJM
  • Tłumacz zadzwoni do nas w Twoim imieniu i przekaże, co chcesz powiedzieć

Tłumacz PJM – w oddziale

Jesteś w naszym oddziale i chcesz porozmawiać z pracownikiem? Połącz się z tłumaczem PJM na swoim telefonie – bez instalowania aplikacji i bez wcześniejszego umawiania się.

Jak skorzystasz z usługi?

  • Odwiedź najbliższy oddział Banku
  • Kliknij na naszej stronie w ikonę migających rąk, a następnie wybierz "Tłumacz PJM w oddziale"
  • Wyraź zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu
  • Poczekaj na połączenie wideo z tłumaczem PJM
  • Tłumacz pomoże Ci w rozmowie z pracownikiem banku