Potrzebujesz tłumacza języka migowego podczas załatwiania sprawy w banku, przyjdź do nas.
W Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej zadbaliśmy o to, abyś mógł wygodnie załatwić swoje sprawy – również wtedy, gdy komunikujesz się w polskim języku migowym (PJM). Dzięki współpracy z firmą Migam, oferujemy bezpłatną usługę tłumacza PJM – dostępną zarówno podczas wizyty w oddziale, jak i w kontakcie z infolinią.
Dlaczegowarto
Usługa jest bezpłatna
Nie wymaga rejestracji ani aplikacji
Masz tłumacza na żywo – zawsze, gdy potrzebujesz
Załatwisz sprawy samodzielnie i wygodnie
Kiedy możesz się połączyć z tłumaczem?
Na infolinii codziennie, w godzinach 8:00–20:00
W oddziale, w godzinach 8:00–16:00
Jak to działa?
Kliknij ikonę migających rąk, dostępną w prawym dolnym rogu naszej strony, a następnie wybierz odpowiedni sposób połączenia. Do wyboru masz dwa warianty.
Połącz się z tłumaczem i doradcą – przez infolinię
Chcesz porozmawiać z naszym doradcą, ale potrzebujesz tłumacza PJM?
Wybierz wariant „Tłumacz PJM na infolinii”
Wyraź zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu
Poczekaj na połączenie wideo z tłumaczem PJM
Tłumacz zadzwoni do nas w Twoim imieniu i przekaże, co chcesz powiedzieć
Tłumacz PJM – w oddziale
Jesteś w naszym oddziale i chcesz porozmawiać z pracownikiem? Połącz się z tłumaczem PJM na swoim telefonie – bez instalowania aplikacji i bez wcześniejszego umawiania się.
Jak skorzystasz z usługi?
Odwiedź najbliższy oddział Banku
Kliknij na naszej stronie w ikonę migających rąk, a następnie wybierz "Tłumacz PJM w oddziale"