BS Pay

BS Pay to nie tylko prosty instrument płatniczy. Aplikacja została wzbogacona o szereg funkcjonalności, znacząco ułatwiających życie posiadaczowi kart i usług bankowych oraz zwiększających bezpieczeństwo posługiwania się tym narzędziem.

Aplikacja dostępna jest w Google Play  i App Story.

Aplikacja umożliwia:
1. Aktywacja usługi BLIK.
2. Zarządzanie usługą BLIK w zakresie powiązania usługi ze wskazanym rachunkiem bankowym, z możliwością jego zmiany, prezentacja stanu dostępnych środków na rachunku oraz limitów usługi, dostęp do historii transakcji oraz blokowanie i odblokowywanie usługi.
2. Dodawanie, modyfikowanie oraz usuwanie mobilnej karty płatniczej z portfela.
3. Uwierzytelnienie w portfelu GPay odbywa się w bezpieczny sposób, niezauważalny dla użytkownika.
4. Aktywację karty płatniczej – bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku.
5. Czasowe zablokowanie karty płatniczej – funkcja przydatna w sytuacji, kiedy zauważysz, że nie masz swojej karty płatniczej ale nie jesteś przekonany, że trwale ją utraciłeś. Po odnalezieniu karty nie musisz odbierać nowego plastiku – wystarczy że ją odblokujesz za pośrednictwem BS Pay. Czasowa blokada obejmuje transakcje wykonywane kartą płatniczą jak również telefonem.
6. Zablokowanie karty płatniczej – natychmiastowa i nieodwracalna blokada płatności kartą oraz jej odpowiednikiem w postaci tokena do płatności mobilnych w sytuacji np. zgubienia lub kradzieży karty.
7. Zmianę kodu PIN karty.
8. Włączenie/Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie – funkcja zwiększając aspekt bezpieczeństwa dla użytkowników, którzy nie zamierzają w najbliższym okresie korzystać z płatności zbliżeniowych kartą. W dowolnym momencie, za pośrednictwem BS Pay istnieje możliwość przywrócenia opcji płatności zbliżeniowych. Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie nie spowoduje zablokowania możliwości korzystania z płatności mobilnych.
9. Zarządzanie limitami karty – zarządzaj wartością dziennych limitów transakcyjnych bezgotówkowych, gotówkowych oraz internetowych.
10. Prezentację historii (wydatków) transakcji kartowych – debetowych oraz kredytowych do 3 miesięcy wstecz.
11. Prezentację autoryzacji kartowych.
12. Graficzną analizę transakcji kartowych (prezentowanie obciążeń na karcie z 3 miesięcy wstecz) w podziale na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
13. Wyszukiwanie bankomatów wraz z opcją nawigacji.
14. Potwierdzanie zamian m.in. odciskiem palca (jeśli urządzenie spełnia wymagania) oraz domyślnie wzorem lub cyfrowym kodem dostępu.
15. Prezentację stanu dostępnych środków na karcie debetowej lub kredytowej.