
Karta VISA wielowalutowa
- Karta VISA umożliwia Użytkownikowi dokonywanie następujących operacji w Polsce i za granicą:
- płatności bezgotówkowych,
- płatności bezgotówkowych w sposób zbliżeniowy,
- wypłaty gotówki w bankomatach,
- realizacji transakcji za pośrednictwem sieci Internet,
- sprawdzenia limitu autoryzacyjnego w bankomatach realizujących taką usługę,
- wypłata gotówki w terminalach POS realizujących taką usługę,
- nową kartę można aktywować w Bankowości Elektronicznej, na Infolinii Banku i w placówce Banku, a kartę wznowioną i duplikat dodatkowo podczas pierwszej transakcji z użyciem PIN,
- Karta wydawana jest do rachunków oszczędnościowo -rozliczeniowych (z wyłączeniem rachunków młodzieżowych) prowadzonych w PLN. Warunkiem koniecznym do złożenia wniosku o kartę wielowalutową jest posiadanie przez Klienta rachunku w PLN.
Klient w dniu składania wniosku o kartę nie musi posiadać rachunku walutowego.
Karta walutowa może być powiązana z rachunkiem walutowym w każdej chwili.
- Kartę można powiązać z rachunkiem walutowym (EURO,USD,GBP).
- Okres ważności karty – 5 lat dla kart nowej i wznowionej,
- Karta funkcjonuje w oparciu o dzienne limity transakcyjne, indywidualne dla każdej karty,
- Karta posiada limit 100 PLN dla pojedynczej transakcji zbliżeniowej transakcje takie nie wymagają potwierdzenia kodem PIN.
Rozliczenie transakcji dokonanych kartą wielowalutową na rachunkach klienta:
- transakcje kartą wielowalutową rozliczane będą na rachunkach klienta w walutach: PLN, EUR, USD i GBP, w ramach posiadanych rachunków,
- w przypadku braku środków na rachunkach walutowych na pokrycie pełnej kwoty transakcji w danej walucie, transakcja w całości zostanie rozliczona – po przewalutowaniu przez VISA z rachunku w PLN,
- w przypadku transakcji w walucie innej niż wskazane, rozliczenie transakcji także nastąpi z rachunku w PLN.
- nie ma możliwości aby transakcja była pokryta częściowo z rachunku walutowego i częściowo z rachunku w PLN.
- w przypadku braku wystarczającej ilości środków na rachunku PLN transakcja zostanie odrzucona.
Opłaty i prowizje za kartę:
- opłata za kartę wielowalutową obciąży rachunek klienta w PLN,
- prowizje transakcyjne np. za wypłatę gotówki w obcym bankomacie obciążą rachunek na którym rozliczona zostanie transakcja.
Dlaczego warto?
-
komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
-
możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
-
bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
-
możliwość dokonywania transakcji w internecie
-
bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
-
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty